Trepavice s eBaya #2

06:39

Ovo je tek drugi post o eBay trepavicama. (LINK prvog posta) Kažem "tek drugi" jer jednostavno ne stignem uslikati sve trepavice prije nego ih krenem koristiti. A problem je i što svaki paket dođe posebno pa tko će čekati mjesec-dva da se sve skupi i uslika. 

Budući da obožavam trepavice, pogotovo ove jeftine s eBaya, često ih gledam, istražujem i naručujem. Već sam se nekako i ispraksala pa znam kakve modele birati, koji su otprilike dobri i kvalitetni. 




Prva četiri modela naručena su s jednom linka, od jednog  prodavača. Tu je LINK ako želite pogledati kakve sve modele nudi. Moj savjet je da birate trepavice s crnom trakicom jer je savitljivija i lakša za zalijepiti od one prozirne.

 Model 8 mi je jako brzo otišao, izgleda da se klijenticama jako sviđa. Radi se o dosta prirodnim trepavicama, a odlične su i za manje oči. Na prednjem su dijelu kraće dok se na zadnjem dijelu šire i daju efekt cat-eye looka.





Model 38 je već dosta dugo moj omiljeni model trepavica. Iako imaju prozirnu trakicu, savitljive su i lako ih se zalijepi. 
Idealne su i za veće i za manje oči. Ne znam zašto su ove trepavice tako posebne, ali stvarno mi na svakome lijepo izgledaju. Nisu napadne i preumjetne, ali su opet taman duge da lijepo naglase oči. 





Model L11, također omiljen i često nošen u zadnje vrijeme. Jako lijepo izgleda i na malim očima jer nije jako dug. Taman da naglasi oči, a ne izgleda preumjetno. Ima dlačice koje su dosta ukrižane što mu i daju nekakav poseban izgled. 







Koristila sam ih u zadnjem makeup looku kojeg sam objavila na blogu. Ako ga niste vidjeli, tu je LINK



Model 7, dosta je sličan modelu 8. Jedina je razlika što su ovdje dlačice najduže u sredini. Idealne su za manje dramatične lookove jer daju baš prirodan izgled.






Sljedeći model trepavica možete pronaći na ovom LINKu. Radi se o LDIANER 5 pari trepavica. Trepavice su lijepo uvijene i jako duge, doslovno su duge do obrva. Odlične su za sve djevojke koje vole dramatične trepavice. Kod njih mi se posebno sviđa što su jako lagane za nositi, iako su velike. 




  

Sada prelazim na pojedinačna pakiranja. 

Prve su na redu trepavice koje nikako ne mogu nositi. Za male oči su definitivno previše: preduge i preguste. Na većim očima još nekako mogu proći, ako se radi o dramatičnom makeupu. Definitivno nisu za svakoga i svaki dan. 
Tu je LINK.





Sljedeće trepavice su dosta prirodne, nisu napadne i preduge, a opet lijepo naglase oči zbog gušćeg kraja. Lagane su za nositi i za zalijepiti. Odlične su za manje i veće oči. Ovdje je LINK.





Uz Top Lash, možete pronaći i Ldianer trepavice. Naručivala sam nekoliko modela, ali samo dva imam uslikana. 

Model LD202 dosta je gust i dug. Ne bih ga preporučila za manje oči, nego za veće i to opet ako se radi o nekoj posebnoj prilici koja zahtijeva nešto dramatičnije.





 Za razliku od LD202, LD207 je odličan model za manje oči, kraće su, srednje guste. 
Općenito sam zadovoljna ovom linijom trepavica. Dosta su izdržljive i kvalitetne što znači da ih bez problema možete više puta nositi. 



I došli smo do kraja posta. :)
Ž
ao mi je što nisam sve trepavice stigla uslikati, ali one najbitnije i naljepše su u ovom postu.
Što se tiče kvalitete mogu vam preporučiti sve trepavice, a što se tiče izgleda to morate sami odlučiti. Nadam se da će vam moji opisi i slike bar malo pomoći ako se odlučite za kupovinu trepavica.  

eBay u zadnje vrijeme ima sve ljepših i kvalitetnijih trepavica. Sigurna sam da ne možete naći kvalitetnije, a jeftinije trepavice u drogerijama ili bilo gdje online tako da svakako pokušate s ovima.

Inače volim postove o eBay pronalascima: kistovima, trepavicama, nakitom, odjećom... A vi?
U budućnosti ću se potruditi uslikati sve modele koje naručim i kako izgledaju na očima ako ste zainteresirani za ovakav tip postova?


Pišite mi mišljenja u komentar! :)

Do sljedećeg posta, xoxo




You Might Also Like

6 komentari

  1. daaa zainteresirani smo :))

    OdgovoriIzbriši
  2. Zainteresirana za nastavak! Također volim ebay postove :-)

    OdgovoriIzbriši
  3. Bilo bi i lijepo da staviš slike sa njima, da vidimo kako izgledaju baš na licu, ovako je teško vizualizirati :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Kako sam i napisala, prije ih potrošim nego što ih stignem uslikati. Ali potrudit ću se odmah uslikati i na očima :D

      Izbriši

Pokreće Blogger.

TOP 3