Duochrome makeup look

04:17


Nakon dužeg perioda neobjavljivanja na fejs stranici, jučer sam napokon objavila novi look. Ako me već ne pratite na fejsu, možete kliknuti na LINK i zapratiti.

U zadnje vrijeme mi se jako sviđaju i nose crvenkaste nijanse na očima. Inače ih kombiniram sa zlatnim i brončanim sjenilima, a ovaj sam ih puta iskombinirala sa prekrasnom duochrome nijansom iz Morphe Brushes palete sjenila (recenzija). 






Očito je da sam se mučila sa fotoaparatom i svjetlom tako da su slike sa dvije lokacije. Duochrome nijansa nije intenzivna na slikama kako je uživo, jedva sam je mogla i uhvatiti na par slika. 





 Na očima sam koristila duochrome nijansu iz Morphe Brushes 35T palete sjenila (treći red, prva nijansa) i bordo nijansu (zadnji red, druga nijansa).


 Iz MUR Flawless Matte palete koristila sam narančaste nijanse i miksala ih sa bordo nijansom iz MB 35T palete.




POPIS KORIŠTENIH PROIZVODA:
LICE:
Flormar mat touch puder, 308 (recenzija)
L.A. girl pro concelear, 01 (recenzija)
Flormar loose powder, 02
MUR contour paleta
Morphe Brushes paleta rumenila (recenzija)
MUR, shimmer brick, radiant

OČI:
ABH dipbrow pomade, dark brown (recenzija)
Morphe Brushes, 35T (recenzija)
MUR, Flawless Matte 2
trepavice: eBay
MUR, Shimmer brick, radiant

USNE:
GR tekući mat ruž, 10 (recenzija)
Manhattan ruž, 95D



Malo za reći da sam opsjednuta ovim lookom. Kako sam i rekla, u posljednje vrijeme mi se crvenkaste nijanse baš jako sviđaju, još u kombinaciji s ovom duochrome nijansom. Mislim da je makeup pun pogodak za naglasiti smeđe oči! :)


Kako se vama sviđa makeup?

Biste li ga nosile?


Do sljedećeg posta, xoxo!











You Might Also Like

6 komentari

Pokreće Blogger.

TOP 3