Trepavice s eBaya #1

12:36


Kako sam već pisala o kistovima s ebaya (LINK), mislim da bi bio red da napišem nešto i o umjetnim trepavicama.
Nakupilo mi se dosta paketa i dosta sam ih stigla iznositi tako da vam sada prenosim svoje dojmove.



Ovaj sam prvi model trepavica naručivala jako često, bile su mi prve trepavice koje su mi se svidjele na ebayu. Izgledaju dosta prirodno i jako lijepo na oku.
 Imaju prozirnu traku tako da tuš nije obavezan s ovim trepavicama. Problem kod te prozirne trake je što je dosta plastična i trebate biti dosta spretni i imati jako ljepilo da vam se ne bi odlijepile.
Ove su trepavice kopija Ardell demi wispies.






Ovdje sam ih nosila.


Sljedeća sam tri paketa uzela od istog prodavača dok su bile snižene na 1$, inače su oko 1,5$.
Ove su me trepavice jako iznenadile jer su prelake za stavljanje, jako se lako savijaju.
Nisu duge, ali su dosta guste, mekane su.






Kada sam vidjela ove trepavice u kutiji,nisu me
 previše privukle, ali su definitivno ljepše na očima nego što su u kutiji.
Dosta lijepo i prirodno izgledaju na očima, duge su, savitljive, lagane za zalijepiti. Jako mi se sviđa što su dlake ukrižane.






 Imam ih u ovom looku.



Ovaj model je jako sličan onom prvom, samo što su ovdje dlake malo ukrižane. Isto se ponašaju kao i prvi model, također jako lijepe i prirodne na očima.





Sljedeći model dolazi u pakiranju od 5 pari. Koštaju 1$.
Ove trepavice izgledaju najprirodnije na očima jer nisu guste, jako su duge (najduže od svih trepavica koje imam).




Ovako izgledaju na očima:



Ovaj sljedeći model izgleda dosta neobično, ali su svakako nosive i zanimljive na očima.
Imaju crnu traku zbog čega ih je lako savijati i zalijepiti. 
Mekane su, guste, više su mi za dramatičnije lookove.
Koštaju oko 1,5$





Ovaj model dolazi u pakiranju od 5 pari, a koštaju oko 1,5$.
LINK
Više manje su mi kao i prvi model, samo što su na vanjskom dijelu oka kao i na prednjem (kraće su nego na sredini)
Također mekane, lagane za zalijepiti, jako lijepe i prirodne na očima. Jedne od lakših trepavica.





I za kraj sam ostavila ove pojedinačne trepavice. 
Dolaze u paketu od 60 komada i u različitim dužinama (8, 10 i 12mm). Nisam ih baš koristila, ali su mi izgledom iste kao i Essence (njih sam koristila).
Jedan paket košta 1$.





Inače nisam koristila niti jedne skupe trepavice, tako da ih ne mogu usporediti s njima. 
Koristila sam jedino od Essencea. S obzirom da su 25 kn i ne isplate mi se baš. A i izbor im nije velik. Općenito kod nas u drogerijama nije neki izbor trepavica.

S obzirom na cijenu mislim da se trepavice s ebaya isplate uzeti jer za 10-ak kn 
možete dobiti odliče trepavice (5 ili 10 pari).
Svaki par sam uspjela koristiti i po 4-5 puta, a mislim da bih uspjela i više puta.
Bitno je samo da skinete odmah ljepilo sa njih i za sljedeći puta su još bolje i lakše za lijepiti.


Kupujete li trepavice na ebayu?

Kakva su vaša iskustva?

Imate koju preporuku?


Do sljedećeg posta! :*








You Might Also Like

10 komentari

  1. Baš evo gledam po e bayu i biram koje ću naručiti tako da mi je ovaj post super sjeo. Imam trenutno samo one najduže i najprirodnije tako da tražim nešto malo dramatičnije. ISto sam naručila pojedinačne s e bay-a kao što imaš sa zadnje fotke. Ok su mi međutim, malo se "plastično" sjaje. Ne znam je li to do mog para ili što ali pod svjetlom baš reflektiraju malo nerealno. To mi se nije događalo s essenceovim. Inače više volim ove u komadu :D Manje posla :P

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. baš mi je drago da sam onda danas napisala post :P ma pun je ebay trepavica, sve bih ih naručila haha :D nisam baš ljubitelj pojedinačnih tako da ih nisam još ni nosila, imam ih samo u kitu ;)

      Izbriši
  2. Zanimljiv post :)
    Ja nikada nisam koristila umjetne trepavice, mislim da ih necu znati staviti. :/
    Kakvo ljepilo koristis? Isto s ebaya?

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. hvala :) tako sam i ja mislila, ali treba ti malo vježbe i prakse i znat ćeš staviti, nisam ni ja iz prve zalijepila trepavice :P
      Od Essencea, odlično je

      Izbriši
  3. Ove u komadu mi super izgledaju i sama bi ih kupila definitivno, ali zato parcijalne živi užas...kada ih usporedim sa Ardellovim, puno su deblje i preplastično izgledaju (nažalost kao i sve što se nude po našim drogerijama), tako da njih nikako :/
    Na tebi mi se najviše sviđaju prve! :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. I meni su odlične jer ne izgledaju plastično kao neke koje sam naručivala još prije ;) svakako su odlične za cijenu
      Te pojedinačne i ne koristim baš, podotovo ne one skuplje tako da ih i nisam uspoređivala, svakako je brže staviti ove u komadu :D
      Hvala :D

      Izbriši
  4. Tako smijesno zvuci kad kazem da se bojim uviti trepavice, a kamoli se ograti lijepilom i trepavicama. Svaka cast curama koje to koriste. Lijepo ti stoji :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Nemaš se zašto bojati, koliko sam uvijala trepavice nikad mi se ništa nije dogodilo ;) al otkako sam počeka lijepiti umjetne više ih ne uvijam :D
      Sve ljepše izgleda s trepavicama ;)
      Hvala ti! :)

      Izbriši
  5. http://www.ebay.com/itm/401014054861?_trksid=p2057872.m2749.l2649&ssPageName=STRK%3AMEBIDX%3AIT možeš li staviti brojeve trepavica koje si naručivala sa ovog linka?

    OdgovoriIzbriši

Pokreće Blogger.

TOP 3