L.A. Girl Pro.conceal - recenzija

07:16



Pozdrav svima koji čitaju ovaj blog !


Danas vam donosim recenziju ovih jako hvaljenih korektora američkog brenda L.A. Girl. 
Korektori su veliki hit u Americi, a i šire. Nema blogerice ili youtuberice koja nije probala ovaj korektor. Zbog svoje cijene od 2,99$ dostupna je svima.


Svoje sam korektore naručila sa američke stranice Beautyjoint (link) To je stranica koja drži drogerijske brendove, a cijena poštarine se povećava s obzirom na količinu i težinu naručenih stvari.





Korektori su gusti, ljepljivi; skroz drugačiji od ostalih korektora koje sam imala prilike isprobati. 





Dolje na slici možete vidjeti sastav ako vas zanima:






Krećemo na swatcheve...


Naručila sam tri nijanse. Porcelain, Classic Ivory i Creamy Beige. 

Porcelain nijansa je žutog podtona, jako je svijetla i savršeno bi odgovarala jako svijetlim tonovima kože.

Classic Ivory nijansa je jako rozog podtona. Odgovarala bi svjetlijim tonovima kože, ali rozog podtona.

Creamy Beige nijansa je žutog podtona, savršeno bi odgovarala srednjim i tamnim tonovima kože. Na tamnijoj bi koži dala i efekt posvjetljivanja, dok bi na srednjim tonovima kože samo prekrila nedostatke.

Slika bez blica

Slika s blicom 




Na slikama dolje možete vidjeti kolika je moć prekrivanja. S obzirom da ja imam jako tamne podočnjake za mene je prekrivanje srednje do jako.






Moje područje ispod očiju je dosta suho i imam dosta borica. Ovaj korektor mi ne isušuje kožu, a uvlačenje u borice je minimalno (svaki mi se korektor manje ili više uvlači u borice).





Ovaj korekor ima veliko prekrivanje i ne isušuje kožu. To je ono što tražim od korektora i zato mi se ovaj jako sviđa! Mislim da vrijedi i puno više od 2,99$ i svakako se isplati probati ga.

Korektor sam koristila na sebi i svojim klijentima i mogu vam reći da se nanosi i izgleda jako lijepo!


Imate li vi ove korektore?

Jeste li zadovoljni?



Do sljedećeg posta! xoxo





You Might Also Like

6 komentari

  1. Izgledaju dobro ;) voljela bih probati :D

    OdgovoriIzbriši
  2. mislim da mi je netko rekao da LA girl ima u Nami za kupit...al nisam sigurna 100 %

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. ne bih znala. znam samo da je na beautyjointu povoljno :D

      Izbriši
  3. Mislim da si ti jedina domaća blogerica koja ima i recenzirala je ove korektore :D
    Kakva šteta da ih nema kod nas :/
    Nijansa Porcelain mi se sviđa.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Toliko sam ih se nagledala na youtubeu da sam ih morala uzeti :) Svakako se isplati naručiti na netu jer su me korektori zajedno s poštarinom ispali oko 100kn :D
      Nijansa je baš jaaako svijetla, super za djevojke jako svijetlog tena ;)

      Izbriši

Pokreće Blogger.

TOP 3