Flormar mat touch puderi - recenzija i swatchevi

08:40


Prije par dana objavila sam post kozmetičkih noviteta (LINK) gdje ste mogle vidjeti i ove Flormar pudere.

Danas sam ih odlučila sve poslikati i swatchati i prenijeti neke svoje dojmove jer ih koristim već oko 2 mjeseca.


slika s blicom:

Što Flormar kaže za puder?
"Obogaćen vitaminom E i pentanolom, hidratizira, štiti kožu, čini ju mekanom, a istovremeno daje prirodan izgled."

Hmm, ne bih se baš složila sa svime što kaže Flormar. Nisam baš primjetila da puder hidratizira jer je ipak mat finiša. Za hidratiziranje lica svakako preporučujem neku hidratantnu kremu ili bazu prije šminkanja. S druge strane, puder mi ne naglašava suhe dijelove lica tako da nije skroz težak i suh.
Svakako je dobro nahraniti kožu prije spavanja i šminkanja tako da vam bilo koji puder (pa tako i ovaj) dobro sjedne na lice.

Što se tiče prirodnog izgleda to ovisi o tome koliko ste spretni u nanošenju pudera. Jedna pumpica je dovoljna za cijelo lice. Meni ostane malo i za vrat. Ne treba pretjerivati jer puder lako može izgledati teško i neprirodno.



Cijena pudera je 55kn za 30ml.
Puder nema SPF što je odlično za fotkanje (neće vam lice izgledati onako bijelo) Testirala sam ga s blicom i stvarno izgleda odlično.
Po meni, puder nije za svaki dan. Koristim ga samo u posebnim prilikama kada želim veliko prekrivanje i da mi puder (šminka) dugo traje. Koristim ga i na svojim klijentima, zato i imam toliko nijansi.
Malo je teži od Loreal True Matcha ili Bourjois 123 perfect pudera.

Puder ima miris, kao po nekoj kremi. Meni osobno ne smeta jer miris nestane dok se cijela našminkam.




Tu su i swatchevi pudera, poredala sam ih od najtamnije do najsvjetlije nijanse:


S blicom:

Bez blica:

Ovih dana mi je lice grozno; skroz mi se osulo od bijele kreme kojom sam se mazala za mačkare, pogotovo s ove strane koju sam slikala :/ Ali eto savršena prilika da vam pokažem koliko dobro puder prekriva.

Koristila sam nijansu 306.




Nijanse 301 i 304 su baš jako tamne i trenutno ih ne mogu koristiti kao podlogu (čekam ljeto haha), ali mogu za konturiranje.
Uzela sam nijansu 304 i lagano ju nanijena kistom. Jako se lagano izblendalo i izgleda jako prirodno.


Sve u svemu, jako sam zadovoljna ovim puderom: odlično prekriva, dugo traje i nema SPF. Dugo sam tražila puder s ovim karakteristikama i napokon sam ga pronašla. Kao što sam već napisala, koristim ga samo u posebnim prilikama i na svojim klijentima.



Jeste li kada probale ovaj puder?

Koji su vaši dojmovi?







You Might Also Like

26 komentari

  1. uh zbilja jako dobro izgleda na kozi :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Meni je savršen. Izgleda još bolje kad se cijela našminkam ;)

      Izbriši
  2. Jako lijepo prekriva :) cini se super i cijena je prihvatljiva.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Prekrivanje je vrh :D Mislim da nema boljeg pudera za ovu cijenu ;)

      Izbriši
  3. Uu cini mi se jako dobar,s obzirom na cijenu :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Odličan je i lijepo izgleda na licu što je najvažnije. Ja sam i više nego zadovoljna :)

      Izbriši
  4. Malo kao da mi swatchevi imaju narančasti podton i stvarno se nadam da nemaju jer mi se prekrivanje svida. Već sam namjeravala ići vidjeti što flormar nudi pa svakako budem skicnula i ove pudere.
    Super ti izgleda za konturiranje, definitivno!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Od ove tri svjetlije nijanse 307 je rozog podtona, 306 žutog, a 308 narančastog. Ako tražiš svjetliji puder žutog podtona svakako pogledaj 306 nijansu. Ja je imam na sebi pa probaj po tome vidjeti. :)
      hvala, hvala :D

      Izbriši
  5. Ja tražim neki dobar puder s jakim prekrivanjem za full glam šminku, točnije za maturalnu večer :) sad me zanima koja je razlika između ovog pudera i Revlonovog Colorstaya (ako si ga probala)? S obzirom da o Colorstayu svi rejvaju već godinama, on mi je zasad bio kandidat. :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Revlonov sam probala samo za suhu kožu i nikako mi se nije svidio :/
      Ako ništa drugo, razlika je u cijeni, Flormar je duplo jeftiniji, a meni je stvarno odličan. Ne mogu ti puno više reći od ovoga, morat ćeš sama odlučiti.

      Izbriši
  6. Super je što sam otvorila ovaj post jer sam naučila da spf u puderima daje dojam duha na fotografijama. Također, mislim da bi meni ovaj puder odgovarao u vrijeme kad mi koža nije presuha ( a i to se zna dogoditi ), a od Flormara nikad ništa nisam isprobala. Ne znam zašto, valjda jer nisu tako razvikani ( znam koliko to glupo zvuči. ) PO fotkama mi se čini kako bi mi nijansa 304 bila baš super. :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Tako je. Zato sam si i tražila puder bez SPF-a. :) Još ovaj ima odlično prekrivanje što je veliki plus.
      Ako ti je koža baš jakoo suha i imaš puno suhih dijeova mogao bi naglasiti te dijelove. Inače mislim da bi mogao proći uz hidratantnu kremu kako ga ja trenutno nosim, a pogotovo će biti dobar za nadolazeće vruće vrijeme.
      Ne bih ni ja čula za njih da ne pratim vizažisticu Marinu Mamić. Ako je njoj dobar, pa mora i meni biti ;)

      Izbriši
  7. Sinoc sam ga gledala, odgovarala bi mi nijansa 306 i drago mi je sto ne hvaljen u blogosferi :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Istu nijansu onda koristimo :D
      Da,da. Odličan je puder! Koristim ga i na klijentima ;)

      Izbriši
  8. Zdtavo cula sma da je ovaj puder puno hvaljen, naletela sam na tvoju recenziju, i ja se bacim sminkanjem u slobodno vreme meni je potreban neki puder za klijente jer nisam u mogucnosti da kupim skuplji... Da li bi mi preporucila ovaj, ja bi kupila najtamniju i najsvetliju za pocetak da mesam.. Mozes li da mi das preporuku nekuu od tebe ??? I sa kojim cetkicom sa ga nanosim, hvala ti punoooo ❤️��

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. hvaljen je s razlogom ;) meni je odličan a na klijentima se isto pokazao odličnim
      svakako bi ti preporucila ovaj puder jer mu je pokrivanje jako veliko i nema SPF sto je odlicno za fotkanje s blicom, a cijenom je i vise nego povoljan. Ne treba ga puno stavljati, krenem sa pola pumpice pa po potrebi jos stavim.
      Ovisi kako zelis prekrivanje i finis, za puno prekrivanje koristim RT expert face brush (inace s njim stavljam pudere) a za malo laganiji finis na kozi, kad ne trebam veliko prekrivanje koristim onu spuzvicu (beauty blender) iz Bipe.

      Izbriši
    2. Hvala ti punoo, probacu ga naravno, koje nijanse bi mi oreporucila posto ne mogu odjednom da kupim sve... Hvala ti punoo

      Izbriši
    3. ma nista, tu sam da pomognem :D onda nijansu 307 i 301 posto su najsvjetlija i najtamnija, a ako se odlucis za jos jednu nijansu preporucujem ti 306 jer nju najvise koristim

      Izbriši
  9. Hvala ti punooo hocuu ❤️😘

    OdgovoriIzbriši
  10. Kupila cetkicu po tvojoj preporuci i bas mi je extraa jos malo da se naviknem i bice dobro, puder kupil 304 i dobar je.. Samo malo da naviknem ma cetkicu i bice dobroo ❤️😘 Hvala ti punooo ❤️😘 Dodala na instaa 😘

    OdgovoriIzbriši
  11. Odgovori
    1. preko fejsa, Flormar Zagreb, evo i link:
      https://www.facebook.com/profile.php?id=100013986223667&fref=ts

      Izbriši
  12. ivaa duh koji ne želi na slikama u svatovima bit duh :D23. siječnja 2017. u 03:47

    Može savjet? želim kupit ovaj puder al ne mogu se odlučiti za nijansu, inače sam hladan ton imam ružičaste djelove lica, mislila sam ovaj najsvjetliji 307, al me brine da opet neću izgledati prebljedo na slikama, koji je takav podton a tamniji? pošto ih imaš vjerujem da ćeš mi dobro reći :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. 307 je dosta svijetla nijansa, rozog podtona i sigurno ces izgledati svijetlo jer je nijansa dosta svijetla. sljedeca tamnija nijansa koju imam je 306 a mislim da bi ti bila prenarancasta ako si bas jako blijeda. jedino ti mogu preporuciti da uzmes 307 a miksas s nekim tamnijim puderom koji ima slabo prekrivanje (svejedno ovi flormar imaju jako veliko prekrivanje) tako ja radim kada mi dode neko jako svijetal: miksam sa bourjois 123 perfect (al mislim da ga vise nema :/ )
      e sad, ne znam kakve su ostale nijanse pudera, mozda flormar ima neku blijedu nijansu koja bi ti odgovarala

      Izbriši

Pokreće Blogger.

TOP 3