New-in #3

08:12


U zadnje vrijeme, točnije par mjeseci unazad, počela sam obnavljati svoje zalihe kozmetike, posebno za svoj makeup kit. Trebalo mi je još kistova, trepavica i općenito kvalitetnije kozmetike, pa sam se zato bacila u naručivanje i kupovanje. 



Već sam nekoliko puta rekla da volim Real Techniques kistove pa da se ne ponavljam, ostavljam vam LINK gdje možete pročitati detaljnije o njima ako vas zanimaju.




Sve, al doslovno sve su blogerice poludile za ovim ruževima. A i s razlogom! Otkako sam ih kupila samo njih nosim i mogu reći da sam jako, jako zadovoljna kvalitetom, a vjerujem da će i moje klijentice biti jer su dugotrajni na usnama. 
Radi se o Golden Rose tekućim mat ruževima, a detaljnija recenzija je OVDJE.


Sljedeća je narudžba s Feelunique stranice: theBalm Meet Matt(e) Nude paleta.
Nakon dugog gledanja i razmišljanja hoću-neću ipak sam se odlučila uzeti ju. Paleta mi se svidjela jer ima dobar omjer toplih i hladnih nijansi i jer su sva sjenila mat, a to je ono što mi je trebalo za makeup kit. Platila sam je oko 350kn na sniženju.

Umjetne trepavice su naručene s eBaya. Kao što  možete vidjeti na slici naručila sam Top Lash i Ldianer trepavice. Neke sam sebi uzela, a neke sam ostavila za klijentice. 
Cijena im je oko 1,5$. Jako jeftine, a jako kvalitetne!



Tu je i narudžba s Flormar stranice. Ako mi treba jeftine, a kvalitetne kozmetike znam da uvijek mogu izabrati nešto od Flormara. 
Ovoga puta sam kupovala više kozmetike za lice, posebno hajlajtere. Osim Terracota pudera i tekućeg hajlajtera, uzela sam rumenilo, crni tuš, crnu olovku za oči, još jednu nijasu pudera i bijeli mat lak za nokte.


Ušla sam na kratko u dm jer mi je ponestalo ljepila za trepavice. Već sam spomenula kako sam oduševljena ovim Essenceovim ljepilom. Promijenili su mu pakiranje, ali ljepilo je i dalje kakvo je bilo u starom pakiranju. 

Usput sam ugrabila svoj primjerak Nivea after shave sensitive balzama. Za njega sam već napisala recenziju pa ako vas zanima OVDJE je link.



I šećer na kraju! 
Jučer su mi stigli Jessup kistovi, a naručila sam ih s eBaya. Cijena im je oko 80kn. Izabrala sam ovaj set jer ima dosta kistova za blendanje, a njih nikad dosta.


I to bi bilo sve što sam kupila u zadnje vrijeme.
Ako želite detaljnije recenzije nekih proizvoda slobodno pišite u komentare!



Kako vam se sviđaju moje nove stvarčice?
Što ste vi kupovali u zadnje vrijeme?



Do sljedećeg posta, xoxo




You Might Also Like

12 komentari

  1. udijeli nam link ovih divnih jessup kistova <3

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. http://www.ebay.com/itm/221896916248?_trksid=p2057872.m2749.l2649&var=520790224212&ssPageName=STRK%3AMEBIDX%3AIT

      i stvarno su jako brzo stigli, za manje od 2 tjedna :D

      Izbriši
  2. super new in! može pitanje: s koje stranice si naručila flormar? vidim da nemaju na RH...

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. hvala :) označila sam njihovu fejs stranicu ispod slike, samo stisni na "Flormar" i otvorit će ti se. Naručuješ preko inboxa

      Izbriši
  3. Ja bi GR ruževe! :) Pred koji dan došla u njihovu trgovinu u Ri i sve rasprodano :(

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Vjerujem da bi, kad su odlični tko ih ne bi poželio :D aaa baš šteta :(

      Izbriši
  4. Bome svega, i to svega lijepog. :)

    OdgovoriIzbriši
  5. Odličan post!Oduševila si me!Čim sam ušla na tvoj blog,odmah sam te zapratila,sjajna si!♥♥♥

    http://chelchiechelchie.blogspot.rs/

    OdgovoriIzbriši

Pokreće Blogger.

TOP 3