After shave balm kao baza za puder?!

03:39




Ako pratite Nikkie Tutorials, mogli ste nekoliko puta vidjeti kako koristi Nivein after shave balm kao bazu prije šminkanja. Bila je oduševljena njime, pa sam ga i ja odlučila testirati na svome licu.



After shave kojeg sam ja imala je original i ima jaki muški miris. Miris nestane nakon pola sata-sat.

Koliko sam čula sensitive verzija nema jaki miris, tako da ću ga svakako ugrabiti prvom prilikom!





 Samo nanošenje baze: 
-trebate jako malo da biste prekrili cijelo lice
-ostavlja lice izrazito mekanim i svilenkastim
-puder se prekrasno nanosi i sjeda na lice


Kako se ponaša tijekom dana
Iskreno nisam mislila da će after shave učiniti neka čuda što se tiče masne T-zone ili produljenja nošenja podloge, međutim, i ovdje me je jako iznenadio. 


Nakon 5 sati:
Inače mi T-zona bude masna nakon par sati i puder mi nestaje s nekih dijelova (nos, oko nosa, oko usana)
Šminka je nakon 5 sati izgledala isto kao i kada sam je stavila na lice!

Nakon 8 sati:
Ovo je vrijeme kad već budem užasno masna i kad mi puder krene blijediti sa cijelog lica.
S bazom je lice izgledalo dosta dobro! Još uvijek nisam bila masna na T-zoni, a puder je mrvicu izblijedio sa nepravilnosti (prištića i crvenila), sa nosa i vrata.





Nakon 11 sati: 
Puder se od osmog sata nije promijenio, samo sam se lagano zasjajila na T-zoni. Rumenilo i dalje stoji kao da sam ga tada stavila.

Nakon 17 sati:
Puder mi je dodatno izblijedio sa nepravilnosti i dodatno sam se zasjajila na T-zoni.
Što se tiče većine lica puder se odlično držao, rumenilo je možda trunkicu izblijedilo. 
Ovdje sam mogla uskočiti s malo korektora i pudera u kamenu kako bih popravila nepravilnosti i masnu T-zonu i mislim da bi lice izgledalo kao da sam tek našminkala.


Zaključak:
After shave me i više nego ugodno iznenadio. Nisam isprobavala puno baza, a one koje sam probala nisam vidjela neku razliku sa njima ili bez njih. 

Mislim da bi baza bila idealna za sve tipove kože jer suhe dijelove ne ističe, hidratizira, a masnu kožu drži pod kontrolom 10-12 sati.
Svakako se iplati probati, od brata, tate ili dečka/muža za početak.


I to bi bilo to!
Nadam se da vam se svidio ovaj post i da će te i vi isprobati after shave. :P


Koje vi baze koristite? 

Jeste isprobale after shave balm?



Do sljedećeg posta, puse svima!

Sretan i blagoslovljen Božić! :D



You Might Also Like

6 komentari

  1. Primjetila sam da ona uvijek kaže da sačeka da after shave balm postane ljepljiv kako bi sve bolje sjelo, što me jako podsjetilo na moju, inače hidratantnu kremu koju koristim. Isto je Niveina, isto je glicerin na visokom mjestu sastojaka, i isto nakon minutu postane ljepljiva, prije nego se skroz upije, tako da mi se čini da smo zapravo okruženi s proizvodima koji bi bili puno bolje baze, nego one skuplje koje su "baš baze". Trenutno ju testiram pa ćemo vidjeti. :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. After shave je sam po sebi malo ljepljiv tako da ne treba čekati dugo, što je super ;)
      Onda se bolje držati proizvoda koji nam odgovaraju, a ne bacati novac na skupe prajmere koji nemaju nikakvog učinka

      Izbriši
  2. Zanimljivo, nisam znala za ovo! :) <3

    OdgovoriIzbriši
  3. Ovo mi iskreno nikad nebi palo na pamet da probam! Imam uzasno masnu T-zonu, vec nakon 2 sata se zasjajim i puder nestane s nosa i brade, svakako bi mogla probati s ovim :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Svakako probaj! ;) Meni je dosta pomoglo, nadam se da će i tebi :)

      Izbriši

Pokreće Blogger.

TOP 3