Wish lista - Manzara

08:11

Ako ste ljubitelj odjeće i modnih dodataka, a vjerujem da jeste čim ste otvorile ovaj post, onda ste sigurno čule za bar jednu navedenu stranicu: Dresslink, SheIn, Romwe... 
E pa danas sam vam odlučila predstaviti stranicu koja je dosta slična navedenim stranicama. Radi se o Manzara fashion stranici. To je međunarodna internet trgovina koja prati današnje trendove i sadrži bogatu ponudu ženske odjeće i modnih dodataka. 
Manzara fashion nudi brzu dostavu (1-3 radna dana), besplatnu dostavu za narudžbe iznad 290HRK i povrat robe u roku 14 dana. 



Pored svih prekrasnih haljinica i majica koje sam uočila, na stranici se može naručiti i VJENČANICA. Ako se bliži vaš dan, a još uvijek niste pronašli svoju vjenčanicu, svakako bacite pogled na njihovu bogatu ponudu. Dolje su i neki moji odabiri:




 Zar nisu prekrasne?

A sad pređimo na odjeću koja mi je posebno zapela za oko. Većinom sam gledala haljine, ne znam zašto, ali očito me hvata ta faza kada mi se samo haljine gledaju i kupuju. 


Prva je mini Lunet haljina. Elegantna i crna haljina, ali nije skroz obična zbog svih detalja koje ima po sebi. Posebno mi se sviđaju izrezi na rukama što joj daje sexy izgled. Često sam je viđala po instagramu i odmah sam je poželjela čim sam je ugledala na ovoj stranici. LINK 


Sljedeća je mini haljina Freda. Jako elegantna i efektna haljina. Posebno mi je zanimljiva zbog linija koje se pružaju u različitim smjerovima. Kako piše na stranici, gornji dio haljine je proziran, što znači da morate paziti kakav ćete grudnjak ispod obući. LINK


I zadnja haljina koja mi se jako svidjela je elegantna Valery haljina. Volim čipkaste/mrežaste haljine baš zbog njihovih uzoraka. Ono što je posebno na haljini je također prozirkast gornji dio koji će lijepo istaknuti čipku. LINK 


Sigurno ste primijetile da su se ove zime često "furale" veste-haljine. Nije ni čudo jer su dosta praktične. Ako ste u žurbi možete ih samo nabaciti preko tajica, što je jednostavno, a lijepo. Ili vestu možete uz određene modne dodatke baš dotjerati. Na stranici sam pronašla Bakko zeleni džemper. Izgleda mi baš mekano i toplo, a ovi izrezi ga čine baš zanimljivim i drugačijim. LINK 


Ova se šarena tunika Locky čini kao dobar odabir za nadolazeće proljetne dane. Ako ste dosta visoki kao ja, vjerojatno biste ju nosile na hlače, s nekim tankim remenčićem da naglasi struk. Ili možda u kombinaciji sa suknjom za malo elegantniji izgled. LINK


Još jedan čipkasti odjevni predmet, ali ovaj puta se radi o puder roza majici Julianna. Mislim da bi uz obične hlače ili suknju baš došla do izražaja. Jako je posebna i sigurna sam da biste bili zapaženi u njoj. LINK 


Došli smo do kraja moje wish liste s ove stranice. Nadam se da imamo isti ili bar sličan ukus i da ste uspjele uživati u ovom postu. Svakako svratite na stranicu i prolistajte pa možda nađete nešto što se vama više sviđa. 
Ako gledate VJENČANICE i odlučite se za jednu, možete iskoristiti kod:
WEDDING-1
2 za 10% popusta i besplatnu poštarinu. 


Kakva su vaša iskustva s ovom stranicom?

Što ste naručivale?


Do sljedećeg posta, xoxo 


You Might Also Like

0 komentari

Pokreće Blogger.

TOP 3