New-in #4

04:48

Bok svima! 
Evo i mene nakon dugo vremena, a ovaj puta sa novim stvarčicama :)
Preko ljeta sam dosta kupovala dekorative pa sam odlučila podijeliti s vama. Većinom je to pomno birana pristupačna kozmetika. Većinom MUR, GR, ebay... I moram vam odmah reći da me niti jedna stvarčica nije razočarala! 





Krenimo od Pinka Pande. Stranica je baš često imala nekakve akcije besplatne poštarine, besplatnih poklona i dosta sniženih proizvoda, pa kako da odolim :O Naručivala sam 2 puta s te stranice i to sve Makeup Revolution kozmetiku .

U prvoj narudžbi uzela sam njihovu paletu za konturiranje, srebrnu foliju, hajlajter i Iconic 1 paletu koja je bila dio darivanja.


Druga narudžba je bila čistač kistova i Flawless Matte 2 paleta sjenila.



Rijetko kada kupujem kozmetiku u drogerijama, a kada kupujem uzimam ono najosnovnije. Ovoga sam puta trebala novu maskaru i gel za umivanje. Budući da su ju svi nahvalili, usput sam uzela i četkicu za peeling.




Voljeni Golden Rose ruževi koje sam već recenzirala, pa ako vas zanimaju, detaljnije si pročitajte OVDJE
Kupila sam 3 nove nijanse: 02, 08, 05




Najdraža ovisnost su definitivno umjetne trepavice. Sve su naručene s ebaya za 10-20kn, ovisno o modelu. Dok sam odlučila objaviti ovaj new-in post neke sam već i potrošila haha :)
 


Budući da znam sve trepavice s ebaya napamet, ukoro planiram napisati post o svojim najdražim trepavicama. Koje se isplate uzeti, a koje ne. Što mislite o tome?



Velika mi je želja bila uzeti Morphe brushes paletu sjenila, ali nisam bila sigurna u njihovu kvalitetu. Kako mi je dosta naših domaćih blogerica i  youtuberica preporučilo, odlučila sam se za kupovinu jedne. Radi se o 35T paleti, naručena s Beauty Bay stranice. 
Planirala sam napisati kratak post o njoj i swatchati je, ako ste za, pišite mi u komentarima!



I šećer na kraju... Već sam se pohvalila ovim koferom na instagramu. Ako me već ne pratite, možete zapratiti ovdje. Kofer je naručen s fejsa Flormar Zagreb, a cijena mu je oko 400kn.


I to bi bilo sve što sam kupovala u zadnjih par mjeseci. Ako vas nešto posebno zanima, pišite mi u komentarima.



Nadam se da vam se svidio ovaj post
do sljedećeg čitanja,
uživajte ! xoxo



You Might Also Like

6 komentari

  1. Imam tekuće GR i odlični su mi, a također planiram uzeti i MUR kontur paletu no stalno odgađam jer imam previše bronzera koje moram koristiti pa se još suzdržavam od gomilanja :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. ma ruževi su savršeni, samo njih i koristim ;)
      baš me iznenadila MUR paleta, pogotovo bronzeri, također mi je u najkorištenijim proizvodima

      Izbriši
  2. Da, da. Def.pisi o trepkama i o paleti sjenila, bas me zanima :D

    OdgovoriIzbriši
  3. Odgovori
    1. Iskreno ne znam jer sam dosta trepavica potrošila. Prije ih potrošim nego što stignem detaljnije slikati. Malo kad ih još nakupim napisat ću post :)

      Izbriši

Pokreće Blogger.

TOP 3