Flormar illuminating primer - recenzija

07:37



Napokon sam i ja uhvatila malo vremena da napišem neki post. Čini mi se kao da sam cijelu vječnost bila odsutna, a prošlo je oko 2 tjedna od zadnjeg posta haha :)

Uglavnom, danas sam odlučila pisati o Flormar bazi za lice. Koristim ju već par tjedana pa sam odlučila prenijeti svoje dojmove.




Što Flormar kaže za ovu bazu?
"Primer je obogaćen ekstraktom zelenog čaja i sastojcima plodova acai palme, hrani kožu i daje joj blistav izgled tijekom cijelog dana."


Pakiranje mi se jako sviđa, baš je elegantno i praktično.
Cijena baze je 52kn.

Količina je 30ml.



Baza dolazi sa pumpicom, ali pumpica nema cjevčicu, već ima "pregradu" koja se nakon svakog korištenja diže prema gore. Tako se ne trebate brinuti da baza neće biti iskorištena do kraja.


Iako na bazi piše da je illuminating primer ona u sebi nema šljokice ili bilo kakav sjaj kao što to imaju iluminatori ili tekući hajlajteri. 

Baza mi dođe kao dnevna krema: jako lijepo zagladi i hidratizira kožu (što je idealno za ove zimske dane), ima prekrasan miris (nekako biljni-voćni), produljuje nošenje pudera za par sati, puder jako lijepo sjedne na lice. 

Ovo je količina koju dobijete ako jednom stisnete pumpicu; dovoljno za cijelo lice.


Kada nanesem bazu na lice ona ostavlja lagano sjajan izgled, ali se jako brzo upije u kožu i ostavlja ju mekanom i spremnom za puder.


Inače imam masnu T-zonu, ostatak kože mi je suh zbog akni. Baza mi nije izazvala nikakav nered na licu.
Odlična mi je zbog ovih zimskih dana kada mi je koža baš dehidrirana. Koristim je svako jutro prije pudera i baš sam zadovoljna njome.

Svakako imate moje preporuke za ovu bazu! :)

Jeste li isprobale ovu bazu?
Kako vam se čini?





You Might Also Like

8 komentari

  1. Isprobala sam ovu bazu i bila mi je sasvim solidna. Ugodna, nije mi izazvala nered, blago hidratatntna i kao što si i ti rekla, simpatičnog biljnog mirisa. Definitivno veliki plus za pakiranje koje je iznimno praktično! :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Meni je odlična za svaki dan :) Za tu cijenu (i skuplje) sam probala neke baze koje mi nisu odgovarale, tako da mi je ova odlična

      Izbriši
  2. Voljela bih ju probati. Izgleda ''privlačno'' :)

    OdgovoriIzbriši
  3. Cim potrosim ovu moju do kraja, kupujem ovu :)

    OdgovoriIzbriši
  4. Pozdrav svima,nova sam ovdje i tek prije par dana sam odlucila otvorit blog i napisat svoj prvi post.Pa ako mi zelite pomoci da uspijem,mozete vidjet o cemu cu pisat i ako vam se svidi mozete me i zapratit,hvala:)<3 http://lorenafashionblog.blogspot.hr/

    OdgovoriIzbriši

Pokreće Blogger.

TOP 3